2016. október 23., vasárnap

Rudolf, a kis piros orrú ♡

Legkisebb csemetém, Beni (2. neve Rudolf, innen a rénszarvas ötlete) decemberben lesz 2 éves. Szerettem volna egy kis különlegességet készíteni neki erre az alkalomra... Mivel nem vagyok túl gyakorlott a horgolásban, gondoltam nem árt időben elkezdeni a "projektet". :D Viszont minél több darabkája lett kész a kis agancsosnak, annál jobban szerettem volna már a végeredményt látni. Tele van hibával (ezektől lett egyedi :D ), de ez az első horgolt állatkám. 
A gülü szemeit pedig kifejezetten imádom! :)
Ma készítettem hozzá illő mécsestartókat is. Régi lepedőt, illetve kockás anyagot hasznosítottam újra befőttes üvegen. Kicsit már télies hangulatú, de ahogy az elején írtam, decemberre dolgoztam előre. :D
 "Tobi" leírását Stephi oldalán találtam. ♡

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése