2017. november 22., szerda

Ráncolótalp ♡♡♡

Tegnap elővettem az alig használt ráncolótalpamat... ♡ a köbön! 
Volt egy turizott paplanhuzatom, amit csíkokra tépkedtem (igen, direkt téptem az anyagot, hogy a széle foszlott legyen). A ráncolás egyszerű... A lépés hosszt a legnagyobbra kell állítani, a felső szálfeszességet pedig 7-8-ra. Persze ez gépfüggő, ki kell tapasztalni. ツ
Valahol van itthon polisztirol gúlám, de persze amikor szükségem lenne rá Murphy törvénye szerint, nem találom. Így gyorsan kartonból kreéltam egy alapot a "fámhoz". Ragasztópisztollyal rögzítettem az anyagot a papírra.
A szarvas ezüst színű volt. Pici csiszolás után festettem, és antikoltam. Szerintem így jobban illik a koszorúhoz, amihez egy polisztirol karikát használtam. Erre tűztem fel a középen ráncolt szélesebb csíkokat gombostűvel.
Egyedi, mutatós, csajos, picit vintage, picit shabby stílusú darabok születtek.

♡❀♡
 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése