2018. február 24., szombat

Rózsafánk ♨

 Gyerekkorom nagy kedvencét, rózsafánkot készítettem.
A sütőformáim már legalább 19!!!! éve csak porosodnak a polcon. Valahogy úgy élt az emlékeimben, hogy nagyon macerás ennek a finomságnak a sütése.
Miután Violettaságok oldalán láttam egy bejegyzést gyönyörű képekkel, és persze recepttel a fánkról, rávettem magam, hogy én is elkészítsem. Köszönet érte! ♡
Az én receptem a következő:
Hozzávalók:
-2 egész tojás
-1 ek. porcukor
-1 pici késhegynyi szódabikarbona
-1 pici csipet só
-20 dkg liszt
-2 dl kókusztej
Az elkészítése nagyon egyszerű. Minden hozzávalót alaposan összekeverünk, és már kész is.
A sütésről készítettem egy rövidke videót:
Nagymamám receptje alapján csináltam mártogatósnak gyümölcsös habot. Ehhez 3 tojásfehérjét vertem fel robotgéppel kemény habbá, majd kisebb fokozaton 5-6 evőkanál házi baracklekvárt kevertem hozzá. 
Családomnak nagyon ízlett. 
♡♡♡



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése